Cum delegi sarcinile pentru subordanati?

Cum delegi sarcinile pentru subordanati?

Care sunt cele mai bune sfaturi pentru un nou manager de nivel mediu pentru a putea delega sarcini subordonatilor? Auzim o multime de conversatii despre cum sa fii sef, indiferent daca ar trebui sa te gandesti sa-ti fii placut sau respectat ca sef, cum sa atribui sarcini asistentului tau, si de asemenea, leadershipul pentru femei ramane un aspect hot de urmarit.

Inainte de toate, trebuie sa aveti o idee clara despre ceea ce urmeaza sa implementati, pentru ca ulterior sa comunicati toate detaliile echipei dumneavoastra, pentru a derula cat mai repede actiunile in sensul dorit. Unii dintre cei mai buni sefii, inclusiv micromanagerii care nu ar delega, nu au deocamdata o idee grozava la inceput despre sfera activitatii care trebuia realizata. Desigur, daca esti la un nivel mediu, acest lucru nu poate fi intotdeauna posibil intr-un sens macro – dar a fi clar asupra fiecarei sarcini este o alegere buna.

Stabiliti limitele, dar fiti amabili. Am vorbit despre a fi prieteni cu subordonatii inainte – si se poate face cu siguranta! – dar este, de asemenea, ok sa te concentrezi pe a fi mai prietenos si mai putin prieten.

Incurajati respectul. Formalitati mici va pot ajuta: de exemplu, un cititor a remarcat odata ca a spus „buna dimineata” in loc de „hi” pe holuri ca o modalitate de a stabili mai mult un ton de afaceri. In acest scop, poate doriti sa va reganditi unele dintre obiceiurile dvs. personale, care ar putea rula spectrul de frecventa.

Care sunt cele mai bune sfaturi despre cum sa construiesti un o relatie profesionala cu subordonatii?