Cum să alegeți cel mai bun logo pentru un Start-Up

Cum să alegeți cel mai bun logo pentru un Start-Up?

Odată ce ați decis numele startup-ului dvs., este vorba de emblema următoare. Alegerea unui logo necesită, de asemenea, o mulțime de discuții de grup și brainstorming. În timp ce decideți o siglă, asigurați-vă că realizați un lucru important – logo-ul dvs. va fi reprezentarea vizuală a ceea ce reprezintă compania dvs. Sigla potrivită vă va ajuta clienții să înțeleagă mai bine perspectiva companiei. Logo-ul trebuie conceput astfel încât să atragă atenția clienților. Nu este obligatoriu ca aceasta să fie lungă și descriptivă, ci să fie scurtă și clară. Deci, dacă sunteți încă nedumerit, permiteți-mi să vă ajut cu alegerea celui mai bun logo pentru lansarea dvs.

Cum sa alegi cel mai bun logo pentru startup-ul dumneavoastra

Numele companiei

Uneori, folosirea numelui companiei ca siglă poate deveni benefică. Cea mai bună parte este că nu trebuie să muncești din greu și să ai combinația potrivită de combinație de culori și model de font. Puteți lua un exemplu de la McDonald’s.

Planificarea unui design aleator

Lucrați cu cei mai buni creatori ai industriei. Ei au toată experiența și expertiza de a veni cu cele mai bune și logo-uri artistice. Acestea vor lega toate cuvintele cheie, inițialele și simbolurile în așa fel încât rezultatul final, logo-ul dvs., să fie cât mai creativ posibil. Cele mai bune exemple sunt simbolul Wikipedia și simbolul soneriei lui WhatsApp.

Curățat și funcțional

Principalele calități ale unui bun logo includ memorarea ușoară, ușor de reprodus și distinctiv. Asigurați-vă că ați selectat icoane pe imagini, deoarece acestea pot deveni greu de citit atunci când sunt reduse sau mărite semnificativ. De asemenea, este important ca logo-ul dvs. să arate bine pe diverse materiale promoționale, cum ar fi cartea de vizită, semne, antet și autocolante.

Evergreen Design

Tu și echipa ta te uiți la logo-ul în fiecare zi. Deci, este imperativ ca logo-ul companiei dvs. de start este simplu, atractiv și vizionar (cum ar fi logo-ul Apple). Evitați desenele plictisitoare și plictisitoare, ceea ce nu v-ar plăcea să vedeți la a 10-a aniversare a afacerii dvs.

Rochia ar trebui să se potrivească uneori

Sigla companiei dvs. va fi prima impresie pe care o va avea clientul dvs. din partea dvs. și a afacerii dvs. Deci, trebuie să vă asigurați că reflectă serviciul, identitatea și tonul. Să presupunem că aveți o agenție de PR și că designerul dvs. vine cu un design al unei biciclete. Cum va raportati o bicicleta cu afacerea de relatii publice? Nu are sens. Dacă aveți un anticariat, totuși, o bicicletă pare justificată.

Evitați utilizarea Clip Art

Indiferent cât de tentant ar putea să arate, asigurați-vă că evitați să folosiți clip art. Încercați să aveți o artă originală, deoarece vă va ajuta să faceți o afirmație de influență asupra companiei dvs. Mai presus de toate, va oferi companiei dvs. un aspect distinctiv în comparație cu concurenții dvs.

Logo-ul ar trebui să reflecte afacerea dvs.

Nu cădeți pentru logo-ul doar pentru că vă plăcea. Deciderea unei sigle are o mare importanță în ceea ce privește afacerea dvs. Logo-ul ar trebui să reflecte afacerile și serviciile pe care le oferiți.

Obțineți feedback

Puteți afișa logo-ul prietenilor și membrilor de familie. Întrebați-i dacă le place logo-ul și de ce. Încearcă să afli ce anume au venit în minte când au văzut pentru prima dată sigla. Dacă este ceea ce doriți ca clienții dvs. să spună și să se gândească la compania dvs., atunci sunteți pe drumul cel bun.

Ar trebui să vă încadreze bugetul

Dacă doriți să obțineți logo-ul proiectat de o agenție, atunci bugetul devine unul dintre preocupările cheie. Este recomandabil să faceți niște cercetări înainte de a lua o decizie finală. De asemenea, puteți lua ajutorul din diverse resurse pentru a cunoaște potențialele agenții de proiectare a logo-urilor. De asemenea, puteți solicita altor profesioniști din domeniul afacerilor sau colegilor dvs. antreprenori recomandări sau recomandări. Un design al logo-ului vă poate costa între 130 și 2500 de dolari.

Du-te prin portofoliu

Odată ce ați renunțat la unele dintre cele mai bune organizații, asigurați-vă că aveți timp să vă revizuiți portofoliul. Acest lucru vă va oferi o mai bună înțelegere a nivelului de creativitate și abilități. Agențiile care manifestă un nivel ridicat de creativitate și abilități sunt cele care au oferit cele mai bune modele de logo-uri companiilor variate.

Nu mergeți conform tendințelor

Tendințele de design sunt dinamice în natură și vin și pleacă. Internetul a jucat, de asemenea, un rol esențial în accelerarea cifrei de afaceri. Dacă designul dvs. se bazează prea mult pe o anumită tendință, atunci cu siguranță va arăta depășită odată ce această tendință sa încheiat.

Uită-te la alte Logo-uri

Asigurați-vă că ați finalizat cele 4 top design-uri de logo-uri pe care le-a plăcut cu adevărat și cele 4 modele pe care nu le-ați plăcut cu adevărat. Acum, treceți prin lucrurile pe care le apreciați în logo și lucrurile pe care nu le-ați făcut. Asigurați-vă că încercați să găsiți designerul în spatele logourilor pe care le-ați plăcut cu adevărat sau trimiteți aceste logo-uri designerului dvs. pentru inspirație.

Combinări de culori dreapta

Culorile joaca un rol major în influențarea deciziilor noastre, atât conștient și subconștient. Alegerea unei combinații corecte de culoare este la fel de importantă ca și designul logo-ului. Nu mulți știu acest lucru, dar fiecare culoare vine cu o anumită asociere. De exemplu – culoarea purpurie semnifică redevența, albastrul arată confortul și stabilitatea, iar galbenul înseamnă fericire.

De exemplu – luați culoarea albastră a Facebook. Cu stilul său simplu de fonturi, arată cu adevărat impresionant. Trebuie să fi observat, uneori, în loc să scrieți Facebook, chiar și o „F” de capital este folosită cu culoarea de fundal albastru. Deci, în timp ce decideți combinațiile de culori ale logo-ului dvs., asigurați-vă că aveți o idee în spatele alegerii dvs.

Cunoașteți diferența dintre logotip și logo-mark

Fiecare companie are nevoie de un logotip și, în general, este alcătuită din scrisori. Dar având logo-ul, care vă comunică marca cu un simbol, nu este întotdeauna necesar. De exemplu – logo-ul Puma este un logotip, în timp ce Jumping Puma este un logo-mark. În special, dacă lucrați cu un designer de la o terță parte, familiarizarea cu termeni precum acest lucru ușurează procesul.