Cum să opriți gândurile intruzive sa preia controlul vietilor voastre Partea I

Cum să opriți gândurile intruzive sa preia controlul vietilor voastre: Partea I

Dacă v-ați întrebat vreodată cum să opriți gândurile intruzive sau chiar ceea ce sunt acestea, acest articol ar putea fi pentru dvs. Să deschidem cutia de Pandorei și să vedem ce putem învăța, asadar!

Ce este o gândire intruzivă?

Într-o anumită zi, probabil ca simțiți un flux continuu de gânduri traversandu-vă mintea. Majoritatea acestor gânduri apar fără permisiunea dvs. Doar se întâmplă. De fapt, nu acordați prea multă atenție in marea parte acestor gânduri. Ele vin și pleacă și va afectează rar ființa conștientă. Dacă ați încercat vreodată o formă de meditație, probabil că sunteți familiarizat cu actul de a vă observa gândurile. Meditația creează conștiința, dar tot nu se angajează cu acele gânduri. Pur și simplu stai și observi.

Gandurile intruzive sunt diferite. Gândurile intruzive se îndreaptă spre centrul atenției … și apoi rămân acolo. Acestea cer atenția dvs. și insistă să obsedați asupra lor. Oricine a experimentat vreodată gânduri intruzive repetate poate simți că viața lor a fost preluată. Cu toate acestea, gândurile intruzive sunt aproape întotdeauna nedorite. Uneori ele sunt legate de o durere profundă pe care ați experimentat-o ​​în viața voastră. Alteori, ele sunt complet de pe perete și incredibil de deranjante.

Exemple de gânduri intruzive

Există multe tipuri de gânduri intruzive, iar îngrijorarea începe doar să descrie unele dintre ele. Gandurile intruzive ar putea fi:

De sorginte sexuala

  • Gândiți-vă la comiterea unui act sexual violent, cum ar fi violul sau abuzul sexual asupra unui copil
  • Sex cu persoane sau lucruri necorespunzătoare: membri de familie, colegi, logodnica fratelui tău
  • Dubii cu privire la propria sexualitate

Relaţii

  • Îndoieli obsesive asupra faptului dacă relația ta va funcționa
  • Analiza constanta a sentimentelor tale sau a sentimentelor partenerului tau pentru tine
  • Gandul obsesiv că partenerul tău te tradeaza sau ești necredincios
  • Dacă te gândești la cineva
  • Te intrebi dacă ești destul de bun
  • Te intrebi mereu dacă cealaltă persoană îți place de fapt

Violenta

  • Frica obsesiva că vei comite un act violent împotriva unui iubit sau a unui străin
  • Gânduri despre uciderea unei persoane nevinovate, în mod intenționat sau neintenționat
  • Văzând un cuțit de bucătărie sau alt obiect ascuțit și imaginandu-ti un scenariu violent
  • Sărind în fața unei mașini, a trenului sau a unui autobuz
    In legatura cu sanatatea
  • Gânduri și sentimente anxioase despre o boală terminală
  • Te întrebi mereu de ce te simți rău tot timpul
  • Nu credeti in medici când vă dau un diagnostic