De ce etica in afaceri este o parte vitala a unui loc de munca fericit

De ce etica in afaceri este o parte vitala a unui loc de munca fericit?

Poate ca angajatul nu cauta o alianta pe termen lung cu compania sau conducerea a trecut cu vederea anumite cerinte corecte ale companiei. Am auzit cu totii o serie de povestiri false pe care le spun angajatii in timp ce parasesc locul de munca. Acest lucru se datoreaza lipsei de incredere si lipsa de comunicare in timpul recrutarii, mandatului angajatilor si ultimelor zile de munca.

Cea mai mare complicatie in orice organizatie este construirea unui zid invizibil intre manageri si angajati. Exista adesea un decalaj intre ceea ce angajatii doresc cu adevarat sa-si exprime si ceea ce conducerea vrea sa auda si sa spuna. De multe ori, chiar si intre colegi, exista o lipsa de comunicare si de intelegere, ceea ce face locul de munca negativ. Fiecare persoana are propria sa intelegere a ceea ce este bine si ce este gresit. Intelegerea lor de bine si rau se bazeaza pe experienta si imprejurimile lor.

Etica! Am auzit cu totii termenul, dar ii urmam cu adevarat in locurile de munca respective? Etica in afaceri va ajuta sa va asigurati ca nimic lipsit de etica face ca locul de munca sa fie distresiv. Fie ca este un angajat obisnuit sau un angajat de nivel managerial, toata lumea trebuie sa urmeze aceste orientari nerostite pentru un mediu colaborativ in care toata lumea creste. De ce intrebi? Ei bine, pentru ca daca regulile sunt identice pentru toti si etica este urmata, rezultatul final este un loc de munca fericit.

Acum, ca am atins tema, sa abordam cateva etica comuna a afacerilor pe care companiile orientate spre crestere urmeaza.

Punctualitate
Ca parte a punctualitatii, toti angajatii unei organizatii trebuie sa ajunga la timp, sa participe la intalniri la timp, sa adere la termenele limita si sa-si indeplineasca sarcinile la timp. Punctualitatea este o virtute care vine automat cand cineva este pasionat de lucru si asteapta cu nerabdare sa o faca.

Responsabilitate
Un angajat responsabil este cel care pune eforturi sincere si completeaza toate sarcinile care ii sunt atribuite la timp. El / ea va acorda mai multa importanta sarcinii desemnate decat unei lucrari personale. Un angajat responsabil lucreaza pentru sine si pentru propria invatare, si nu pentru termenul limita.

Dress code
Adera la codul de imbracaminte al companiei este una dintre etica afacerii care face parte si din personalitatea ta. Partea importanta este ca imbracarea se imbina cu incredere in sine si este mai benefica pentru tine decat pentru compania ta.