Ghidul începătorului pentru a deveni broker de credite ipotecare

Ghidul începătorului pentru a deveni broker de credite ipotecare

Dacă încercați să va faceți drumul prin industria financiară ca broker ipotecar, va fi dificil. După cum se spune, „El, care vrea să învețe să zboare, trebuie mai întâi să învețe să stea și să meargă, să alerge și să urce și să danseze; nu puteți zbura pur și simplu”. Astfel, începerea carierei dvs. de broker de credite ipotecare nu va fi la fel de simplă ca și punerea la dispoziție a unui broker ipotecar semn și așteptarea clienților să se înflorească.

Sfaturi pentru începători:

După cum se spune, „Un început bun este jumătate din lupta câștigată”.
Această afirmație este perfect aplicabilă aici. Deoarece succesul unui broker ipotecar se bazează foarte mult pe imaginea publică pe care o creează, un început bun este o necesitate. Există câțiva pași pentru a începe cu afacerea ipotecară enumerată mai jos. Urmați-le și cu siguranță veți câștiga jumătate din bătălie.

Faceți-vă cercetările. Dacă este posibil, discutați cu mai mulți brokeri de credit ipotecar și vedeți unde au început. Citiți poveștile de succes ale brokerilor ipotecare cunoscuți online și vedeți ce au în comun toți aceștia.

Încercați să obțineți un curs certificat pentru brokeri. Nu există cerințe educaționale specifice prin lege care să devină broker ipotecar. Cu toate acestea, mulți brokeri au o diplomă de afaceri sau de finanțe. Niciun universitate sau colegiu nu oferă un program de diplomă pentru brokerii ipotecari, dar există mai multe cursuri certificate pe această temă. Acest grad vă va ajuta cu clienții, deoarece există o prejudecată generală care face ca oamenii să preferă brokerii ipotecare cu grade.

Cum să deplasați sfaturile ulterioare:

Începeți prin dezvoltarea relațiilor cu creditorii. Cu cât numărul de creditori la care vă conectați este mai mare, cu atât aveți mai multe opțiuni de împrumut pe care le puteți furniza clienților dvs.

Luați în considerare petrecerea câtorva ani într-o companie ipotecă. Acest lucru vă va antrena bine și vă va ajuta să construiți abilitățile de relații publice necesare unui broker de credite ipotecare pentru a supraviețui afacerii. În orice companie există mai mulți brokeri cu experiență care vă pot îndruma. Aceasta va fi cea mai bună pregătire de care aveți nevoie pentru a deveni un broker de credite ipotecare de succes.

Susținerea sfaturilor de succes:

După ce ați finalizat pașii de mai sus, sunteți acum un spionaj ipotecar, dar cu încă un drum lung de parcurs pentru a deveni unul de succes. Există mai multe sfaturi pe care le puteți aplica pentru a sculpta spre partea de sus. Toate acestea sunt menționate mai jos:

Faceți-i un punct pentru a vă face cercetarea în fiecare zi. Prima regulă a brokerilor ipotecare este să păstreze vânătoarea zilnică. Fă-ți obiceiul. Păstrați mereu prospectarea pentru noi clienți. Cineva a spus pe bună dreptate că un broker de credite ipotecare nu are ore de birou definite. El sau ea întotdeauna trebuie să fie în alertă pentru a nu pierde niciodată o oportunitate de a ateriza un nou client. Există două beneficii. În primul rând, un număr consistent de plumb vă asigură că aveți mai mulți clienți noi în fiecare lună. În al doilea rând, atunci când aveți un număr de clienți noi, puteți fi pretențios. Aveți posibilitatea să alegeți clienții pe care să-i luați și pe cei care nu trebuie. Dacă aveți mai puțini clienți, veți fi obligați să luați chiar și pe cei care nu vă pot profita mult.

Fiți disciplinați și respectați. Fiind disciplinat și menținând o respectare respectuoasă nu numai că vă ajută să creați o primă impresie bună, dar vă ajută să rămâneți organizați și concentrați în direcția creșterii afacerii dvs. Dacă studiați toți brokerii ipotecari de succes, veți observa că toți aceștia respectă reguli consecvente și proceduri stricte. Lucrează pentru a câștiga mai mult respect. Nu subestimati niciodata impactul pe care il poate avea o imagine respectabila in industrie asupra clientilor.

Sfaturi pentru a vă gestiona energia și timpul:

Valoarea timpului pentru că nimeni altcineva nu o va face. Acordați o atenție dogmatică folosirii profitabile a timpului și resurselor. Înainte de a accepta un nou plumb, faceți o analiză a situației și găsiți răspunsul la aceste 3 întrebări:
→ Care este probabilitatea de a câștiga această afacere?
→ Cât timp ar dura până când tranzacția va cădea?
→ Sunt câștigurile în valoare de timpul și resursele mele investite?

Rețineți că, dacă petreceți mai mult de 2 ore pentru a veni cu o soluție pentru nevoile specifice ale unui client, acel client nu este foarte probabil să vă primească.
Sfaturi pentru cercetarea clienților:

Fă-ți tema. Amintiți-vă că fiecare cumpărător este diferit, la fel și cerințele acestora. Fiecare client pe care îl luați va avea datorii diferite, poziții financiare diferite, precum și cerințe de locuințe diferite. Astfel, o singură soluție nu se va aplica tuturor clienților. Este de preferat să aveți cunoștințe detaliate despre toate alternativele disponibile, pentru a oferi clienților mai multe opțiuni și apoi a le ajuta să aleagă cele mai potrivite.

Fii punctual în a răspunde la e-mailuri și apeluri telefonice. Cea mai mare greseala pe care o poti face ca broker ipotecar este sa dai impresia clientului tau ca esti lenes. Se face c

Nu vă grăbiți niciodată clienții și nu vă faceți timp să explicați detalii despre taxe, proceduri de împrumut și tot ce se referă la tranzacție. Poate fi cu adevărat tentant pentru dvs. să accelerați cât mai mult un proces, astfel încât să puteți trece la următorul client. Dar țineți caii! Este posibil să nu știți că un client poate consultă mai mulți brokeri de credite ipotecare pentru a-și evalua opțiunile. Rushing-ul acestora ar determina clienții să renunțe la ofertă. Tot ce puteți face este să aveți răbdare, ajutor și deschisă la întrebări. De asemenea, asigurați-vă că nu ratați să menționați orice detalii minore legate de finanțare și taxe.
Sfaturi de marketing:

Amintiți-vă detaliile personale. Fiecare client ar simți mai bine să lucreze cu o persoană cu care se simte în largul său. Acest lucru se poate face prin amintirea unor detalii minore despre client, chiar daca acestea sunt irelevante pentru afacere. Acest lucru vă va ajuta să creați o legătură personală cu clientul.

Du-te on-line. Ia-ti lista pe diferite site-uri ipotecare. De asemenea, utilizați platforme precum Google My Business, Twitter și Facebook. Acest lucru ajută afacerea dvs. să apară în Google Maps și în Căutarea Google. Astfel, persoanele care caută online brokerii ipotecari pot primi referința dvs. De asemenea, cereți clienților existenți să trimită recenzii despre dvs. și să obțineți o întreagă listă de mărturii pe care le puteți prezenta noilor clienți.

Dacă toate sfaturile de mai sus sunt combinate cu abilitățile dumneavoastră și munca grea, sunteți sigur că veți deveni un broker de credite de renume pe teritoriul dumneavoastră.