Iesi din zona de confort

O modalitate de a sparge rezistența este să nu te lași oprit și să gândești sau să decizi. Mențineți fluxul de acțiune și nu vă permiteți să încetiniți pentru a contempla dacă faceți sau nu. De exemplu, în cazul să începi să alergi din nou, ai putea alege să te îndrepți direct la sală după școală sau la serviciu și nu acasă. Puteți alege să vă schimbați echipamentul de alergare în momentul în care ajungeți acasă și să vă îndreptați direct atunci când sunteți schimbați, evitând astfel să vă așezați cu totul sau să vă oferiți posibilitatea de a spune nu despre ceea ce ați propus să faceți. Fluxul continuu de acțiune vă permite să treceți de la un pas la altul fără a fi nevoie să decideți sau să treceți prin vreun proces de gândire care vă poate pune în pericol progresul.

În loc să stai și să te gândești la cât de tare și imposibilă poate avea o sarcină, de ce să nu intri doar în acțiune și să ieși ceva din acele 5 minute de acțiune care se iau în fiecare zi?

Acțiuni progres egale. Fără acțiuni și progres, nu mergeți nicăieri; tot ai fi acolo unde te afli când privești în urmă. Dacă aveți un obiectiv și doriți cu adevărat să obțineți rezultate, luați măsuri. Oricât de mică este acțiunea ta, totuși te va propulsa înainte către țelul tău și departe de starea ta actuală.

Cu cât întreprindeți mai multe acțiuni, cu atât veți fi mai departe de unde începeți.

Unde poți găsi 5 minute de la programul tău ocupat?

Dacă circulați cu transportul public la serviciu, puteți avea cu ușurință multe blocuri de 5 minute în loc să verificați fluxurile de socializare.

Dacă aveți câteva minute la dispoziție înainte de culcare, 5 minute este ușor de a economisi înainte de a vă lăsa în jos pentru noapte.

Ce zici de trezire cu cinci minute mai devreme pentru a face ceea ce ai vrut?

Putem avea cu ușurință buzunare de 5 minute în viața noastră, dar preocuparea mai importantă este cât de mult vrei să faci ceea ce ai propus să faci.

Mai important, trebuie să știți de ce doriți să atingeți obiectivul pe care vi l-ați stabilit.

Dacă te gândești să încerci să începi să începi sau să ai o motivație serioasă de a face orice, poate fi o idee mai bună să analizezi de ce vrei să faci asta în primul rând.

De cele mai multe ori, când ești sincer și clar despre ceea ce vrei, a lua măsuri este la fel ca a doua natură pentru tine. Adânc în interior, știi că îl vrei și știi că trebuie să acțiuni pentru a ajunge acolo unde vrei să fii.

Dacă este de așteptat ca dvs. sau de la alții să fie de un anumit standard sau să atingeți anumite obiective, nu va dura mult timp până la rezistență pentru a reveni din nou.

Cu excepția cazului în care doriți pentru dvs., nicio sumă de recompensă sau stimulent nu vă va putea motiva să luați măsuri. Înțelegeți de ce doriți să atingeți acel obiectiv sau să faceți anumite lucruri în viață.

Dacă aveți clar ce doriți să obțineți, atunci mergeți totul pentru asta. Cel puțin începeți cu mini-pașii cu cele 5 minute pe care le-ați alocat în fiecare zi. Trebuie să ai credință și să crezi că poți realiza ceea ce ai propus să faci.

Pe măsură ce experiența și expertiza dvs. se acumulează, s-ar putea să vă găsiți că alocați mai mult de 5 minute din timpul dvs. în fiecare zi pentru a face spațiu pentru ceea ce apreciați cu adevărat și vă placeți să faceți.

În general, nu este surprinzător faptul că acțiunile se transformă în obiceiuri și, în cele din urmă, sunt încorporate în stilul de viață al unuia atunci când sunt îndeplinite suficient.

Doriți să pierdeți ocazia de a obține ceva mai mare și mai bun pentru dvs., deoarece nu v-ați acordat cele 5 minute pe care le-ați putut scoate cu ușurință?

As presupune ca nu.

Acțiuni pe care le poți face astăzi

Uită-te la unde poți economisi 5 minute din timp.

Enumerați cea mai mică acțiune pe care o puteți întreprinde astăzi și mâine.

Angajați-vă că veți lua această acțiune și a doua zi.

Încearcă săptămâna aceasta 5 minute în fiecare săptămână și vezi cum funcționează asta pentru tine.