Lucrul in echipa

Lucrul in echipa

Colaborarea optima cu colegii si respectul si intelegerea fata de acestia este esentiala. Nici un sentiment de dispret la adresa persoanelor din echipa nu trebuie sa apara atunci cand este vorba de a va face treaba. A fi un bun jucator de echipa implica, de asemenea, impartialitate si increderea de a conta capacitatile celeilalte persoane.

Intrigile personale raman in afara biroului
Afacerea nu trebuie sa sufere din cauza unor agresiuni personale. Daca va favorizati pe cineva sau va scoateti pe cineva in birou, aceasta ar duce la un loc de munca trist si nemultumit. Nu comenta niciodata despre comportamentul unei persoane atunci cand este in birou, ci doar despre munca ei.

Atitudine pozitiva
Nu ucide pentru a fi politicos si placut. Angajatii trebuie sa-si asume toate sarcinile atribuite cu o atitudine vesela. O pozitie pozitiva este intotdeauna excelenta pentru toti cei care fac parte din organizatie.

Permiteti-mi sa spun intr-un mod foarte simplu – atunci cand regulile sunt aceleasi pentru toata lumea, intregul loc de munca este fericit. Daca sunt facute diferite, intregul loc de munca ar fi nemultumit si nefericit. Sa luam un exemplu: lucrati in departamentul de vanzari si vine un nou membru al echipei. Acum, aveti o tinta de a face 5 vanzari, in timp ce noul tamplar trebuie sa faca doar 2 deoarece seful dvs. il favorizeaza. Ce faci? Cum te simti? Nu simti ca este impotriva eticii? Te gandesti la asta, la pranz si la blestemul tau ca pe iad. Rezultatul final: locul de munca devine un loc de munca trist.

Ambient pozitiv la locul de munca
In urma eticii la locul de munca, se asigura un loc de munca cu angajati multumiti care se bucura de venit la birou, in loc sa il trateze ca pe o povara. Angajatii dezvolta un sentiment de loialitate si de proprietate fata de organizatie.

Orientarea corecta din partea managementului
Etica la locul de munca asigura ghidurile de management si mentor angajatii lor bine. Evaluarile, majorarile de premii si salarii de catre resursele umane nu trebuie sa se intample din motive de dragoste, ci trebuie sa se intample in mod eficient. Etica asigura managerilor tratarea tuturor angajatilor in mod egal, indiferent de relatia personala pe care ar putea sa o aiba.

Asigura Transparenta
Etica in afaceri asigura o transparenta intre toti angajatii organizatiei. Cu transparenta, angajatii au incredere in companierkplace mult mai mult si se simt mai obligati fata de organizatie. Salveaza pierderea afacerii Daca angajatul nu este apreciat sau rasplatit ca meritat, el este obligat sa paraseasca organizatia.

Daca angajatilor nu li se permite sa ia frunze sau sa nu se simta in siguranta fata de locul de munca, ar minti. Este necesar sa luati pauze si fara asta, ar fi ca si cum ati astepta ca o masina sa functioneze pentru dvs. De asemenea, angajatii trebuie sa livreze munca efectuata la timp, mai degraba decat sa indeparteze lucrarea si sa-si ascunda lipsa de interes prin „supraincarcarea”. Fiind loiali companiei este cheia in care o persoana se simte empatic cu cealalta. Fericirea este cheia productivitatii!