somn (2)

Privarea de somn vă ucide in secret cariera

Sunteți axat pe a castiga cat mai mult pentru a construi un echilibru bun intre lux si bucuriile vietiiEi bine, credeți sau nu, toți suntem mușcați de microbul consumatorului, unde lucrăm în esență pentru a câștiga mai mult și pentru a avea acces la cel mai recent iPhone, cea mai mare mașină și pentru a parca mașina în cea mai mare regală și maiestuoasă vilă.

Da, acesta este stilul nostru de viata extrem de modern, in care ne indreptam spre extinderea baldachinului carierei, in timp ce ne otteram radacinile la baza si in acelasi timp ne asteptam la cele mai bune rezultate. Pentru a spune pur și simplu, nu vă puteți aștepta să vă oferiți cele mai bune rezultate la locul de muncă, dacă corpul dumneavoastră este restabilit și sub hrănire. În timp ce un număr de suplimente moderne de vitamine și de sănătate care inundă piețele pot compensa deficiența vitaminelor, nu există absolut nici un substitut pentru un somn bun.
Una sau două nopți de privare de somn vă pot aduce lauri la locul de muncă în termenii unei strategii de afaceri mai bine structurate pentru un client sau a unei prezentări care a fost finalizată cu prețul unui somn prețios, dar pe termen lung vă va distruge cariera! Da … ați auzit-o bine … Răspundeți-vă carierei! De ce? Pentru că avem nevoie de un somn adecvat pentru a se descurca bine în fiecare zi și în fiecare zi.

De ce avem nevoie de un somn adecvat pentru a fi eficienti?
Dacă vă spun că aveți nevoie de un somn adecvat pentru a vă reconstrui și reîncărca celulele corpului, atunci poate suna clișeu. Așadar, să ajungem mai adânc … și să cunoaștem știința din spatele somnului și performanța noastră. Studiile și cercetările de la Universitatea din Rochester sugerează că somnul acționează ca un curățitor. Când suntem în starea de somn, creierul nostru îndepărtează proteinele toxice de la neuronii care sunt produse de activitatea neuronală atunci când suntem treji și creierul nostru funcționează. Creierul nostru se poate angaja în această activitate de curățare numai atunci când dormem și majoritatea nervilor se odihnesc. Deprivarea de somn ar însemna lipsa acestui regim important de curățare. Când ne lipsim corpul nostru de somn, creierul nu poate elimina sau dezinfecta celulele nervoase, împiedicând în mare măsură capacitățile noastre de gândire și cogniție.

Privarea de somn literalmente ucide sau împiedică multe dintre funcțiile creierului nostru având ca rezultat următoarele consecințe:

  • Aceasta duce la creșterea iritabilității
  • Impiedică gândirea cognitivă
  • Duce la pierderea memoriei
  • Creste stresul
  • Duce la deteriorarea sistemului imunitar
  • Incetineste timpul de raspuns
  • Reduce precizia
  • Reduce nivelul de concentrație

Nu numai aceasta, lipsa de somn pe o perioadă de timp se dezvoltă într-o tulburare de somn numită în mod obișnuit insomnie. Ea catapultează nivelele dvs. de stres, crește anxietatea și vă lasă deficiențe emoționale. Începi să te simți pierdut cu un IQ și EQ degenerativ mai rău decât cu un copil. Cu atâtea lovituri, cu siguranță aveți un răspuns profund la întrebarea imperativă a modului în care somnul ne afectează funcționarea sau mai degrabă productivitatea. Cu toate dezavantajele de deprivare a somnului de mai sus, credeți că puteți face dreptate performanței dvs. profesionale și puteți construi o carieră în creștere? Desigur că nu!

Deci, face un pas înapoi și se confruntă cu realitatea

Privarea de somn este ca o dizolvare a unei otrăvi lente, care într-o zi ia o formă gigantică, cu pierderi irevocabile. Cu siguranță veți fi de acord că modul în care vă ocupați de emoțiile și gândurile dvs. influențează direct performanța dvs. Ce se întâmplă dacă vei purta aftereffectsul tiff-ului pe care l-ai avut cu jumătatea ta mai bună la masa de mic dejun în sala de conferințe? Nu veți prezenta doar emoții neechilibrate, ci veți pierde, de asemenea, afacerea bârfind tiff-ul pe care l-ați avut.

Înalți gânditori și interpreți de iQ știu că nu numai 7-8 ore de somn le face bine, ci și calitatea somnului care le modelează sănătatea, emoțiile și, pe termen lung, performanța și cariera. Stilul de viață de astăzi oferă diferite situații care scot în cale sau împiedică somnul de calitate. Unii dintre ucigașii de somn bun care vă pot întrerupe programul de odihnă zilnică sunt:

  • Program de somn neregulat
  • Aportul de alcool și cofeină aproape de culcare
  • Anumite medicamente
  • Peste expunerea la gadgeturi electronice în timpul somnului
  • Lipsa igienei somnului
  • Alegerea greșită a saltelei și a pernei
  • Si multe altele.

După ce ați citat atât de multe justificări, este posibil să fiți impresionați de capacitatea colegilor dvs. de a rămâne toată noaptea și de a lucra la un proiect, în timp ce efectuați în mod rezonabil și în timpul orelor de zi, prin urmare, fără să recunoașteți cu toată inima tot ceea ce sa spus aici. Dar amintiți-vă că ceea ce vedeți despre el este doar ceea ce el arată lumii, ați putea să nu observați problemele subiacente pe care le suferă – metabolismul sărac, problemele de sănătate nedescoperite, iritabilitatea emoțională, dezechilibrele de dispoziție și multe altele. Luați o privire plină de viață în viața de zi cu zi și veți ști cum se poate topi rapid prin arderea lumanii la ambele capete. Revedeți vechea zicală „Aveți grijă de bani și lirați se vor ocupa de ei înșiși” cu o nouă percepție. Da, aveți grijă de starea de sănătate și de somnul quintessential și tot ceea ce va cădea în altă parte – sănătatea, stilul tău de viață, emoțiile, relațiile, locul de muncă și să nu uitați – performanța aplaudabilă la sala de consiliu!