Revista cu specific feminin – cea mai importanta sursa de informare

Timpul tot mai mare petrecut de femeile moderne in mediul online este un factor care a dus la transformarea modului de raspandire a informatiilor de interes. Revista fizica care tinea tinerele cu sufletul la gura a fost inlocuita cu o varianta online de revista cu specific feminin, iar cartea de bucate a fost inlocuita cu blogurile gastronomice.

Un portal pentru femei, este acel loc in care poti gasi toate informatile necesare de stil, beauty, sanatate, sport, ingrijire personala dar si cele mai noi stiri despre vedetele de top, sau informatii despre ultimele trenduri in materie de decorare si amenajarea locuintei. Multe dintre doamne acceseaza revista cu specific feminin preferata, pentru ca astfel pot fi la curent cu cele mai noi tendinte de moda, machiaj si tinute de petrecere. Altele si-au facut un obicei din a verifica care sunt recomandarile astrelor, pentru anumite perioade.

Studiile realizate de institutiile de statistica de specialitate au scos la iveala urmatoarele aspecte:
1. Tabloidul ramane cea mai citita revista pentru femei. Stirile de tip can-can par sa tina cu sufletul la gura femeile moderne. Nuntile vedetelor, divorturile si disputele celebritatilor sunt intens disputate in paginile tabloidelor online.

2. Cele mai multe accesari in week-enduri le au publicatiile online de tip revista femei gastronomica. Conform analizelor, multe dintre doamne, isi gasesc timp sa testeze „ceva nou” in bucatarie la sfarsit de saptamana. Din aceleasi studii reiese ca gospodinele prefera sa acceseze la sfarsit de saptamana retete de preparate culinare pe baza de carne, preparate traditionale si dulciuri.

3. Revista cu specific feminin care ofera informatii de life-style este si ea apreciata de femeile moderne din Romania. Acest tip de publicatii online sunt accesate cu precadere de femeile care locuiesc la oras cu varste intre 20 si 48 de ani.

4. Publicatiile care ofera trucuri pentru imbunatatirea starii de sanatate si sfaturi pentru ingrjirea personala ocupa destul de mult timp femeilor active. Studiile au scos la iveala ca femeile corporatiste sunt cele mai interesate de informatiile oferite de specialisti, in acest scop.

5. O pozitie buna in cautarile online ocupa si revistele pentru femei care dezbat probleme de tip mama si copilul, ingrijirea bebelusului, dezvoltarea copilului, etc. Aceste subiecte atrag atentia unui numar mare de mamici si gravidute. Din analizele realizate de institutiile de statistica reiese ca aceste portaluri sunt accesate atat de pe dispozitive fixe cat si de pe dispozitive mobile.