Sfaturi motivationale pentru a-ti instrui creierul sa urasca mancarea junk

Sfaturi motivationale pentru a-ti instrui creierul sa urasca mancarea junk

Dependenta de alimentatie necorespunzatoare este un lucru real, la fel de ireal cum ar putea suna. Studiile arata in mod clar faptul ca oamenii doresc de fapt mancare nesanatoasa, motiv pentru care incercarea de a nu manca cu deliberare este complicata. Conform descoperirilor, aceste pofte sunt concepute pentru a se asigura ca oamenii sunt pur si simplu incapabili sa reziste tentatiei. Motivul este ca doar cantitatea potrivita de grasimi, zahar si saruri, impreuna cu aditivii, sunt incluse de producatorii de alimente care atrag indivizii nu numai in a consuma mai multe alimente nesanatoase, ci si mai mult chiar daca sunt plini.

Mancarea junk si cu zahar va face mai putin productivi. Eliminarea acestora din dieta ta este o provocare, dar nu toata speranta este pierduta. Amintiti-va, anumite tactici va ajuta sa depasiti aceasta dependenta, chiar daca sunteti un iubitor de junk food. Trebuie sa le practici in mod regulat pentru a le face parte din rutina ta.

1. Intelege-ti propria psihologie
Nu este nimic mai important decat intelegerea propriului proces de gandire si a viciilor. Sunteti cel mai bun judecator al dvs., ceea ce inseamna ca nimeni altul decat dumneavoastra nu va sti ce este cel mai mult. Primul lucru pe care trebuie sa-l faceti este sa opriti pastrarea alimentelor in camara dorita. Daca este vorba de produse zaharoase, pastrati numai fructe, nuci si produse din grau integral care nu contin mai mult de cinci ingrediente.

2. Crearea unui plan de joc pentru a uri mancarea junk
Un plan de joc intotdeauna functioneaza indiferent de ce fel de actiune intentionati sa aplicati in viata voastra. Lucrul este atunci cand aveti deja o idee in minte, aveti tendinta de ao urma in loc sa faceti ceva la intamplare. Deci, ce ar trebui sa fie schema dvs. de hrana care va ajuta sa stati departe de gunoi si hrana procesata?

3. Intentibilitatea de a opri consumul de junk
Planul este inutil pana cand si daca nu exista o actiune adecvata implicata. Nu credeti ca mancarea sanatoasa va ajunge la usa si se va gati. Va trebui sa faceti o mutare pentru a face situatia sa mearga. Scapa de toate produsele care sunt fie in bucatarie, fie in frigider, care pot fi numite junk. De asemenea, eliminati-va ascunzatorul secret.

4. Mesteca mai mult, mananca mai putin
Stiati ca daca va faceti timp sa mancati, este posibil sa mancati mai putin, desi vorbim de junk? Este adevarat, potrivit stiintei. Timpul in care cheltuiesti mancarea va largi numarul total de minute pe care le consumi. In functie de cercetare, 20 de minute de la momentul in care incepeti sa va mancati stomacul da un semnal de satietate.

5. Acordati atentie culorilor si mediului
Este posibil sa fi observat ca McDonald’s utilizeaza rosu si galben. Aceste culori impreuna cu portocaliul sunt cele care sporesc foamea. Prin urmare, motivul pentru care majoritatea restaurantelor prefera sa aiba aceste culori in schema decorurilor. Asigurati-va ca zona dvs. de mancare este lipsita de aceste culori. In plus, tacamurile si ustensilele pe care le folositi nu trebuie sa aiba niciuna dintre aceste culori in ele.